Grafiske designs til dig

Få grafiske designløsninger til plakater, albumcovers og contentindhold. Få grafiske designs, der skiller sig ud fra mængden.
Plakatforslaget til „Vild med Havnen‟

Plakatforslaget til ‚Vild med Havnen‛ skaber interesse og giver et visuelt indblik i Københavns havn, fremhæver mangfoldigheden og begivenhedens spændende aktiviteter
Hvad er det ægte danske?

Plakater og program til ‚Hvad er det ægte danske‛ begivenheden i danske folkekirker udforsker Grundtvigs tanker og indflydelse på dansk kultur.
Artwork til Podcasten ‚Cut Short‛

Podcasten ‚Cut Short,‛ med skræddersyet artwork og logo, dykker ned i kortfilmsformatet som en del af Copenhagen Short Film Festival.
„DANE-SPLOITATION‟ i Husets Biograf

Artwork og plakat for ‚DANE-SPLOITATION‛ eventen i Husets Biograf fremhæver filmene fra 1970’erne og skaber visuel interesse for begivenheden.
Plakatdesignet til „Fjordens Dag‟

Plakatdesignet til „Fjordens Dag‟ fremhæver natur, kultur, bæredygtighed og sundhed gennem visuelle elementer, der inviterer til arrangementet.
Camparis brandidentitet og plakat

Campari-konkurrence-plakatdesignet fanger brandets identitet og inviterer talentfulde kunstnere til at udfolde deres potentiale på en visuelt tiltalende måde.
Artwork til projektafhandling

Bogomslag og infografik designet til ‚Danish Standard in the Danish Standardization Industry‛ forklarer komplekse emner visuelt og informativt
Jazzalbum – opportUNITY

Niels Wilhelm Knudsen Quartets jazzalbum ‚OPPORTUNITY‛ får et visuelt tiltalende design på både CD- og LP-coveret, der afspejler musikkens stemning.
Identitet til lille bryggeri

JR Brewing’s logo og etiketter skaber en visuel identitet med reference til ‚Dallas,‛ der afspejler bryggeriets karakter og kvalitet